Ovsená kaša, ktorú si zamilujete!

Ovsená kaša je veľmi obľúbená nie len pre jej chuť, ale najmä pre jej priaznivé účinky pre naše telo. Obsahuje veľa vlákniny a veľa iných užitočných látok. Niektorí ľudia jej však na chuť nevedia prísť a robia najväčšiu chybu práve v tom, že ju jedia bez akejkoľvek úpravy po uvarení. Zvyčajne sa uvádza, že kaša sa má zaliať vriacou vodou a konzumovať po niekoľkých minútach. Niektorí však prišli na to, že je oveľa chutnejšie nechať prevrieť mlieko (živočíšne, či rastlinné – to už nechám na vás) a ním zaliať kašu. Tá zhustne a naberie krémovú formu. Tým však úprava vašich ovsených vločiek nekončí a tu už môžete zapojiť svoje chute a fantáziu na maximum.

ovesná kaše.jpg

  • Na hotovú ovsenú kašu si hneď zahorúca nasypte trochu škorice a nakrájajte jablko, ktorým kašu dochutíte a dozdobíte.
  • Do kaše primiešajte lyžicu medu a ozdobte sladkými orieškami, alebo kúskami ovocia.
  • Obľúbené sú tiež arašidové maslá, ktorých je dnes všade široký sortiment. Stačí si len vybrať a dochutiť kašu jednou lyžicou, prípadne pridať ovocie podľa vlastného výberu.
  • Ak chcete, aby bola vaša ovsená kaša ešte o niečo zdravšia, pridajte rôzne druhy ovocia, či už maliny, jahody, banán alebo čučoriedky.
  • Ak vám nevadí trochu cukru, pridajte okrem ovocia kocku kvalitnej horkej čokolády, ktorá sa príjemné rozpustí a kašu osladí.

ovesné vločky.jpg
Toto je len niekoľko rád a možností, ako si svoju kašu ochutiť. Časom prídete na to, ako vám kaša vyhovuje najviac a možno objavíte aj nové chute. Neváhajte teda a ochutnajte ovsenú kašu, ktorú dnes nájdete v každom obchode a pripravte si chutné raňajky na každý deň. Verte, či nie, ovsená kaša vám časom zachutí a už nebudete hľadať výhovorky na to, prečo si ju nedať, ale práve naopak, budete hľadať príležitosti a spôsoby, ako si ju ešte dochutiť, aby vám stále priniesla vynikajúcu chuť a pôžitok z raňajok.

About the author