Kontroverzné obvinenia zo zneužívania

Povedal, že akcia bola teraz "zbytočná" po tom, čo bol menovaný v Parlamente ako podnikateľ za súdnym nariadením. Sir Philip povedal, že bol spokojný s rozsudkom a povedal, že Daily Telegraph prenasledoval "vendetu" proti nemu.
Sir Philip popiera obvinenia, že sa správal nesprávne. Päť zamestnancov, ktorí tvrdili, že sir Philip dostal po urovnaní svojich pohľadávok, dostali významné platby za to, že o nich nebudú hovoriť viac – podľa dohôd o nediskriminačnom zverejnení.
Editor redakcie Chris Evans povedal, že bol potešený, že súdny príkaz bol zrušený.
Telegraph má teraz v úmysle zverejniť podrobnosti o obvineniach proti sire Philipovi a "vnútorný príbeh" konania High Court na svojej webovej stránke v piatok a 21:00 GMT v sobotu.

muži

V novinách sa tiež uverejnil zvukový záznam Sir Philip, v ktorom sa vyhrážal, že Telegraf "zbankrotuje", ak vytlačil obvinenia.
"Budem osobne žalovať svojho vydavateľa o náhradu škody, ktorá bude dlho nad rámec toho, čo bude môcť zarobiť, ak bude mať 1000 rokov," povedal vo výzve.
Sir Philip bol ponechaný s ohláseným zákonným zákonom vo výške 3 miliónov libier a bol nariadený, aby zaplatil "hromadný" právny náklad Telegraph.
Aký je problém s NDA?

Niekedy známe ako "rozkazy" alebo "hush dohody", zvyčajne zabraňujú zamestnancom a bývalým zamestnancom robiť informácie zverejnené.
Sir Philip tvrdil, že päť bývalých zamestnancov porušuje zákon, ak porušia NDA, ktoré podpísali za peniaze.
Vyhlásenie sir Philip uviedlo, že telegraf "vedome a hanobne sprevádzal týchto [päť] jednotlivcov, aby porušili svoje povinnosti vyplývajúce z týchto zákonných dohôd".
"V dôsledku záležitosti Harvey Weinsteina sme si uvedomili, že rozkazy nazývané NDA boli použité na zakrytie obvinení zo sexuálneho zneužitia a rasového zneužívania na pracovisku a to viedlo k nášmu vyšetrovaniu Sir Philipa Greena a Arcadie.

"Domnievame sa, že existuje jasný verejný záujem na tom, aby sme ľuďom povedali, či budúci zamestnávateľ bol obvinený zo sexuálneho zneužívania a rasového zneužívania."
Ako to začalo?
Vlani v auguste plánoval Daily Telegraph spustiť príbeh obvinení zo zneužitia správania proti sire Philipovi piatimi zamestnancami. Sir Philip sa obrátil na súd, aby ho zastavil.

kanceláře

Spočiatku súd odmietol, ale sir Philip sa odvolal a vydal príkaz, pričom povedal, že existuje "skutočná vyhliadka", že uverejnenie by spôsobilo "podstatné a možno nezvratné ublíženie" žalobcom.
Potom spustil príbeh, ktorý jednoducho hovoril, že "vedúci podnikateľ" sa podieľal na mnohých NDA s bývalými zamestnancami.

4.6
13

About the author